Rozmawiamy o wszystkim Rozmawiamy o wszystkim
Rozmowa
Rozmawiamy o wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ProfilProfil  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  GalerieGalerie  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości  ZalogujZaloguj 

Pomoc dla wszystkich

 
Odpowiedz do tematu    Forum Rozmawiamy o wszystkim Strona Główna -> Pomoc do my-fantasy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
1111aaa
Administrator
Administrator



Dołączył: 21 Kwi 2007
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Tychy

PostWysłany: Sob 22:16, 14 Lip 2007    Temat postu: Pomoc dla wszystkich

Tutaj daje wam pomoc :

* gdy zaczynamy grę w wiosce warto odwiedzić kominek we własnym domku znajdziemy tam 500 sztuk złota

* wybierając kim chcemy być wojem czy magiem warto dać magiem mimo, że będziemy grać wojownikiem dostaniemy gem ognia1 będziemy mogli go sprzedać

* po uzbieraniu 5 skór dzika idziemy do karczmy w Eterni dostaniemy 2000 sztuk złota i gem lód1

* aby zdobyć kwiat niezapominajki trzeba udać się do Drzewa Urkade kwiatek rośnie po prawej stronie drzewa

* stojąc przed Langdeburg pewnie się zastanawiacie jak dojść do skrzynki na małej wysepce, otóż zadanie jest proste, idziemy na most, gdzie pokonany został Raps, zaraz przy wejściu schodzimy w dół zza drzewo i wchodzimy w rzekę i już jesteśmy przy skrzynce, żeby wrócić idziemy pole w dół i w lewo

* gdy będziemy w Langdeburg karczmarz będzie nam kazał zapłacić 5000 sztuk złota za informacje warto to uczynić będziemy mogli walczyć później z Orkiem po dokonaniu wpłaty udajemy się do Polany pod lasem i tam rozmawiamy z dwójką małych dzieci wracamy w to miejsce po pokonaniu Serafina

* aby wejść do jaskini Leecha Kinga musimy sie zgodzić na jego pokonanie w tym celu rozmawiamy z Lotharem w karczmie Langdeburg, obieca Ci różdżke znajdziemy ją w skrzyni po pokonaniu króla

* aby mieć zdolność chodzenia po lesie trzeba pokonac serafina koło drzewa Urkade. Niestety strażnik nas nie przepuści, więc wracamy do miasta Urkade, rozmawiamy w karczmie z Lucindą - prosi nas o uratowanie jej syna, który zszedł do podziemi, na nieszczęście grasuje tam straszny potwór Minotaur, po jego pokonaniu idziemy jeszcze trochę w dół i w prawo, tam znajduje się Aramis, razem wracamy do karczmy burmistrz daje zezwolenie na wejście do drzewa i walczymy z Serafinem. Gdy go pokonamy warto wrócić do Lucindy podaruje nam Omikron, natomiast jeśli nie przyjmiemy podarku to dostaniemy kasę i to okrągłe 80000

* aby wejść do jaskini gothar trzeba przejść zwycięsko przez próbę z Zielonym Smokiem. W tym celu udajemy się do wejśćia wspomnianej jaskini, tam coś nas informuje o tej próbie, wracamy do karczmy tam znowu rozmowa, po wyjściu z miasta po przeciwległym brzegu jeziora widać migający punkt jest wejście na Polanę Zielonego Smoka, wchodzimy, atakujemy, rozmawiamy i idziemy dalej proste prawda

* w karczmie w Eliar dostajemy propozycje oddania przysługi kucharzowi, mianowicie mamy przynieść mu jajo hydry, w tym celu udajemy się do jaskini hydry niedaleko potyczki z Zielonym Smokiem, tylko lekko na północ, tam wchodzimy do jaskini załatwiamy bestię i idziemy po jajo wracamy dostajemy pierścień wiatru. Kolejny prosty quest .

* jak mamy chustę Banicką udajemy się w miejsce oznaczone na tej chuście (31:32) idziemy najpierw w lewo do drzewa tam znajdujemy buty banickie (20lvl) jak możemy to zakładamy i idziemy dalej w prawo tym razem spotykamy niezadowolonych banitów. I tu mamy dwie odpowiedzi do wyboru, albo oddajemy chustę bez walki i koniec, albo walczymy z hersztem banitów można dostać gem szybkości. Bez względu na wybór odpowiedzi, idziemy dalej - w skrzyni jest banicki płaszcz (22lvl)

* wracamy na Polanę pod Lasem, ratujemy z rąk Orka spotkane wcześniej dzieci, dostajemy w dowód wdzięczności pierścień witalności(25lvl) - bardzo przydatny

* duchy gothar wiadomo gdzie są trzeba je pokonać nic dodać nic ująć

* po pokonaniu duchów gothar idziemy do wyjścia, po prawej stronie znajduje się pochodnia, podchodzimy do niej i zabieramy ze sobą, wracamy na początek jaskini, po lewej stronie znajduje się ciemna grota (bez pochodni tam nie wejdziemy) penetrujemy ją, po prawej stronie jest kamienny golem po pokonaniu opróżniamy jeszcze skrzynie (Miecz Gothar), wychodzimy z groty i puszczamy jaskinie. Dochodzimy do kolejnego miasta Devos.

* zaglądamy do karczmy po prawej stronie stoi Kalvador pytamy o brata i udajemy się na most przy devos (na lewo od miasta) tam rozwalamy Rapsa, niszczy most więc wracamy do miasta

* Z powrotem zaglądamy do karczmy i rozmawiamy z kobieta imieniem Quina, a potem ponownie z Kalvadorem, który da nam klucz do podziemii. Udajemy się tam, musimy otworzyć wszystkie drzwi poprzez dźwignie w ścianach.....To już zostawiam wam (ale mapkę znajdziecie niżej). Jeśli mamy Niebieski Kryształ to kładziemy go na podeście, otworzy się wejście do groty, w której znajduje się Skrzydlaty Demon. Wejście do Niebieskiego Smoka pokazane na mapce.

* Po pokonaniu Smoka wracamy przez podziemia w połowie drogi do miasta spotykamy Kalvadora, który jest wściekły musimy z nim walczyć. Po zwycięstwie da nam kilof. Skoro go mamy to idziemy na ....

* Gargulec znajdziemy go w starej kopalni przy moście koło Devos. Kilofem odsłaniamy wejście (po lewej stronie przy wejściu zaraz na dole jest skrzynia i hp plus) i idziemy do góry.(na samą górę prosto) po drodze mijamy skrzynie, na "półce" poniżej widać na ścianie przełącznik będziemy go musieli przełączyć idziemy dalej w prawo wchodzimy do groty później w dół i w lewo do przełącznika wracamy i idziemy tym razem w prawo i w dół do wagonika, popychamy go i wracamy na początek gdzie po lewej stronie było widać drabinę teraz możemy się wspiąć po niej. Warto opróżnić jeszcze skrzynie (kolczuga).

* Docieramy do Nordii miasta mrozu i w ogóle więc dobrze jest się zabezpieczyć przed magią lodu. Żeby dojść do kolejnego bossa Wielkiego Żywiołaka Lodu (podziemia Nordii na środku) musimy się trochę nachodzić. Najpierw podchodzimy do lodowej skały idziemy po linę, jest oznaczona na mapce podziemi, wracamy do karczmy, rozmawiamy z Lesterem (po lewej stronie) później podchodzimy do karczmiarki Felicji, ona da nam dzbanek, mając linę i dzbanek idziemy na most gdzie pokonaliśmy Rapsa#2 i za rzekę jest tam studnia napełniamy dzbanek wodą wracamy do Lester’a i idziemy już z kryształowym młotkiem na bossa. Warto iść do kolejnego miasta (prawy górny róg mapy) po miksturki życia 3 lvl. Nad Żywiołakiem jest skrzynka znajduje się w niej jakiś gem chyba szczęścia jak sprawdzę to napisze .

* kolejny boss i po raz kolejny Serafin znajduje sie w Lodowcu ( mapka ) praktycznie na samym początku nic trudnego

* Śnieżny Golem jest w wiecznie zamarzniętym lesie aby się tam dostać trzeba przebyć lodowiec taką drogą lewo, lewo, prosto, prosto, prawo później idziemy w górę do dziury jest za głęboka żeby przejść więc idziemy jeszcze wyżej i zrzucamy znajdujący się tam kamień i tym razem możemy się przez ową dziurę przedostać golem jest w jaskini idziemy w lewo i w górę.

* Gigantyczny Pająk będzie nasz gdy po pokonaniu Golema udamy się ponownie do jego jaskini bierzemy łopatę ze skrzyni i wychodzimy idziemy w stronę zasp odgarniamy łopatą i idziemy dalej w prawo na końcu możemy iść w dół i w lewo albo od razu albo jeszcze w dół i w lewo druga droga prowadzi do skrzyni pierwsza do pająka podchodzimy do drzewa na końcu tej ścieżki (przechodzimy przez most) zrywamy liść i wracamy na moście powinien być pająk. Rozwalamy poczwarę i wracamy.

* Na Lodowcu znajduje się jeszcze jeden boss Shiva, do niej droga jest już inna niż do poprzednich dwóch bossów a mianowicie taka lewo, prawo, lewo, prosto, prawo i już jesteśmy. Po pokonaniu otrzymujemy zdolność chodzenia po zamarzniętym lesie (na razie chyba ostatnia zdolność) więc udajemy się do Scyte

* jesteśmy nareszcie możemy uzupełnić plecak w nowe rzeczy w miksy 3lvl wchodzimy do karczmy gadamy ze wszystkimi ale najważniejszy teraz jest Grothor. Da nam klucz do swej pracowni, która znajduję się w podziemiach, po to żebyśmy przynieśli mu paliwo kierujemy się więc w prawy górny róg do jego pracowni. Ale zanim się tam wybierzemy idziemy w lewy dolny róg po klucz i później w lewy górny róg do małej skrzynki, niestety nie możemy jej otworzyć gdyż zardzewiał zamek dopiero teraz możemy iść do pracowni, na miejscu atakuje nas Behemot King nie jest wymagającym przeciwnikiem. Zabieramy paliwo ze stołu i oliwę z szafki na górze, wracamy do skrzynki i do karczmy. Możemy lecieć na wyspę

* na wyspie znajdują sie dwa bossy - pterodaktyl i bagienny potwor do pierwszego z nich dochodzimy przez bagno przez rozłożyste rośliny (na wyspie jest 6 i jedna przed molo) wiec kładziemy takie trzy i idziemy po jajo (oddajemy kolesiowi w Eliar i dostajemy buty posłańca) wracamy przy schodach atakuje nasz ptaszek

* żeby walczyć z drugim bossem musimy wrócić na wyspę jeszcze ale najpierw musimy zerwać różowe muchomory i oddać je w karczmie Scythe wracamy na wyspę tym razem potrzebujemy 1000000 g (tak milion) na wyspie udajemy sie na most i rozwalamy potwora

* warto pokręcić się trochę po wyspie i zdobyć 10 sztuk łusek tyranozaura potrzebne do kolejnego bossa, do tego 20 pazurów Behemot'a i jedna roślinę o rozłożystych liściach idziemy do Kurthus gadamy i dajemy kolesiowi w karczmie nastepnie rozmawiamy z kobitką przy stole i udajemy sie do Langdeburg do Ophar wracamy z nim do stacji kolo pustyni zabierze nas do Oasis w drodze atakuje nas Malboro king

*Nareszcie wymażony udpade. Pierwszy boss jaki nas czeka jest to Ognisty golem. Żeby go zabić należy przełączyć dżwignie w danym szyku.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Cinasso
Administrator
Administrator



Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 721
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Göteborg

PostWysłany: Pon 7:07, 16 Lip 2007    Temat postu:

10/10 bardzo fajny poradnik przyda sie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu    Forum Rozmawiamy o wszystkim Strona Główna -> Pomoc do my-fantasy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Arthur Theme
Regulamin